Tuesday, September 27, 2016

Stelsel 17 forex

Gevorderde stelsel # 17 (trendlines & amp; Grafiekpatrone) Deur Gebruiker op 5 Desember 2010 - 07:32. Deur Azim Hallo almal! Ek wil graag 'n doeltreffende manier van handel deel. Dit is eenvoudig en baie winsgewend met 'n uitstekende risiko beloning verhouding. Dit is die handel gebruik van trendlines & amp; Grafiek patrone. Ek fokus op kwaliteit ambagte, nie kwantiteit. Minder ambagte, maar gehalte ambagte is die beste manier van handel. 1: Jy moet kanaal te identifiseer. Deur Azim op 7 Desember 2010 - 01:58. Ek is jammer ek het dit nie kry nie. kan jy dit illustreer met 'n beeld? In elk geval, nadat jy 'n kanaal te trek, net vind 'n tempo en kyk vir 'n terugsakking. Daar is twee maniere om die handel te betree. 2. nadat jy die tempo sien, wag vir 'n rooi kers aan te sluit. Dan kan jy 'n hangende einde paar pitte bo die tempo te stel. Komplekse handel stelsel # 17 (305 pitte Gig Flexi Hedge System) Deur Gebruiker op 17 Mei 2011 - 13:32. Deur AtoMoore Timoteus Hi, My naam is AtoMoore. Ek het hierdie stelsel wat ten minste 150 + pitte op 'n daaglikse basis op die EURUSD paar maak. Ek moet konstruktiewe kritici wat sal tyd spandeer om die brein agter my stelsel te verstaan ​​voor kommentaar te lewer. Help om hierdie stelsel 'n moordenaar en tis vir die goeie van ons almal. gig System Gig fleksie heining stelsel is 'n intraday strategie wat aggressiewe vir pitte. Die stelsel bied 'n buigsame manier van handel valuta deur gebruik te maak van die groot prys ondersteuning en weerstand vlakke in die mark, terwyl nie offer diskresie. Die stelsel is buigsaam en dit is genoodsaak deur die prys gedrag in die eerste 7hours van elke dag. Prys gedrag in die first7hours van elke dag bied 'n variasie te verhandel vir die dag (En ek sal gou praat oor hierdie variasies). Gig System Handel Setup: o Pivot punte berekening o Trend lines tekening o kanale o bewegende gemiddelde (50SMA) Hoe dit werk: Ek gebruik 15minute tydraamwerk, want dit kan vang die beste inskrywing en uitgange geleenthede. Uurlikse grafiek byvoorbeeld wanneer die sein is daar baie te laat reeds te reageer / betree. Elke oggend het ek begin deur die berekening van vars spilpunte van middernag tot middernag. Ek studeer prys gedrag in die eerste 7hours van die dag. (Europa / Londen te open om 7.30a. m / 8 uur soggens afspreken GMT) Wat ek doen voordat 7amGMT ter voorbereiding vir die Londense Open: o bereken en plek groot S / R vlakke op 15minutes grafiek. o Studie prys gedrag met betrekking tot hierdie vlakke, Moving gemiddeldes, trendlines en die kanaal wat normaalweg vorms, tussen nuwe dag breek en 7amGMT. (Aanvanklike Early Morning channel IEMC) o Maak seker my Forex nuus kalender @ www. forexfactory. com vir opkomende nuus o Plaas voorspellende ambagte met behulp hangende orde en soms mark orde, afhangende van die prys gedrag tussen nuwe dag breek en 7amGMT. Prys gedrag tussen nuwe dag breek en 7amGMT: o Waar het die prys oop met betrekking tot die PP (spilpunt), bo of onder? Die antwoord op hierdie bied die eerste leidraad tot handelaars vooroordele vir die dag. o Het mark glimlag 'n goeie oggend @ Lang handel vir die dag? [As mark geopen het bo @ S of 'n klein entjie weg, bo PP, ek kyk vir die geleentheid om 'n lang trek vir die dag.] O prys bo bewegende gemiddelde? o Het mark glimlag 'n goeie oggend @ Kort handel vir die dag? [As mark geopen hieronder neer @ S of 'n klein entjie weg, hier onder neer PP, ek kyk vir die geleentheid om kort te gaan, want die dag.] o Is die prys onder bewegende gemiddelde? o Het mark presies oop @ S of weg van S? v Mark het 'n bietjie weg van spilpunt geopen. Nou het die prys getrek terug na S? o Mag dit het nie weer tussen dié keer onder oorweging getrek. Prys kan later in die dag terugsakking na PP. Nou kan jy die prys in 'n reeks, 'n kanaal (IEMC)? Ek het uitgevind hierdie reeks kan voortduur en kan verhandel. (Aanvanklike Early Morning Channel Strategie) o Het prys zigzagged saam PP? Hoe groot is die reeks? Kan jy 'n kanaal op dit? Bogenoemde grafiek is 'n EURUSD 15 minute grafiek illustreer hoe prys gedra van dagbreek tot 7amGMT op die Woensdag 21 July2010. Pivot en Groot S / R verkry uit hoofde van data van die vorige dag sluit in: R3 = 1,3184, R2 = 1,3105, R1 = 1,2995, PP = 1,2916, S1 = 1,2806, S2 = 1,2727 S3 = 1,2617. Soos jy kan sien, die stippellyn verteenwoordig middernag / Daybreak van vorige dag / nuwe dag, 20/21 Julie 2010. Die vertikale Aqua lyn verteenwoordig 7amGMT, d. w.z 7u na nuwe dagbreek. Kan jy prys gedrag tussen hierdie tye sien? Prys is in 'n kanaal van 34pips (pers tot pers).Dit is my eerste Early Morning Channel. Ek sal illustreer hoe ek handel soos kanale onder my aanvanklike Early Morning Channel strategie in een van my variasies. Kan jy nou voorspel met 'n paar sekerheid die rigting van die prys van hier af? Dit is 'n saak vir my strategie VARIASIE 1A, en Ek sal wys hoe om hierdie handel. VARIASIE 1A Ek het 'n geval variation1A wanneer, soos in grafiek 1.0, mark open onder die prys van begin van nuwe dag, bly in 'n konsolidasie soort tot graag 7amGMT en sodoende die prys, die vorming van 'n verhandelbare kanaal (IEMC) vir ons strategie (20pips +) . As 'n nuwe dag verby as 'n kandidaat vir variation1A, ek handel die volgende strategieë: A. Aanvanklike Early Morning Channel strategie B. Pivot vlak strategie 6) Koop stop. Inskrywing Prys = 1,2924 d. w.z (1,2916 + 8pips) Wins target = 1,2956 d. w.z (Midway b / N PP en R1) Wins = + 32pips C. Gepaste Groot S / R-vlak strategie (S1 Vlak in hierdie geval) 7) Sell Stop: Entry Prys = 1.2806i. e (S1) Wins target = 1,2735 (@ S2 + 8pips) Wins = + 71pips Al hierdie transaksies sou opgelewer: Totaal Winste: (+ 32pips + 68pips + 102pips + 32pips + 71pips) = + 305pips + 42pips uit Koop Stop @ UpperBand IEMC Strategie en + 32pips uit Koop Stop Pivot Vlak Strategie is nie aangeteken as dié bedrywe het geen get veroorsaak. OP geldbestuur VIR Hierdie strategie: Met Instaforex / met ander Brokers 1 mini baie size = (1pip) = $ 1/1 standaard baie grootte = (1pip) = $ 10 d. w.z, 100 pitte = $ 100 / d. w.z, 100 pitte = $ 1000 => $ 20 / $ 100 = 0,2 baie grootte etc / => $ 20 / $ 1000 = 0,02 lot grootte ens Waarskynlikheid om 'n mark sentiment = reg 50%. Tien (10) ambagte, @ minste, sal geplaas word. Gewoonlik Waarskynlikheid van geaktiveer ambagte = 8/10 = 80%. Risiko / beloning = No. Win/No. Loss = 5/3 = 166,67% Ek verdubbel baie groottes vir ambagte in die rigting van die mark sentiment vir die dag. Sê, Vir ambagte op $ 500, ek sal 'n baie groot 0.40 = 2 * (0,20) op Instaforex maar 0,04 lot grootte op ander gestandaardiseerde rekening tipe Broker Platforms gebruik. Ek gebruik enkele lot ambagte geplaas in die teenoorgestelde rigting as die mark sentiment van die dag. Sê Vir $ 500, sal ek 'n volume van 0,20 op Instaforex maar 0,02 op ander gestandaardiseerde rekening tipe Broker Platforms gebruik. Gig fleksie-heining stelsel kom met wisselende grade van TP groottes, gedikteer deur die die uitslag van die afstande tussen spilpunt punte so geplot op die grafiek. My 5 WINS = sê 20pips 20pips 20pips 50pips 50pips, om die minste te sê. Ek sal elke dag, voltyds handel, twee keer in 'n week. Daily ROI. 13% (dubbel baie) en 6% (enkele baie) Weeklikse ROI. 27% (dubbel baie) en 13% (enkele baie) Maandelikse ROI. 102% (dubbel baie) en 51% (enkele baie) Jy kan 'n paar parameters vir jou eie draaglik verwagtinge verander. Hierdie stelsel het soveel variasies afhangende van die prys gedrag van onderbreking van nuwe dag. Dit is net 'n variasie. daaropvolgende kinders sal binnekort volg. Hoop ek kry goeie kritici. Die gebrek aan veelsydigheid teenwoordig is in die meeste kundige adviseurs is die prominente rede waarom die meeste forex stelsels faal. Hulle is gebou uit te voer in 'n spesifieke handelsomgewing en sodra die mark verskuif na 'n ander staat van die strategie is "gebroke", wat lei tot 'n verlies in kapitaal. Hierdie probleem word vererger wanneer forex ontwikkelaars en bemarkers te ontgin die verskil tussen live demo handel en leef regte geld handelstoestande te "bewys" bied 'n stelsel is winsgewend te maak. Ek kan jou nie sê hoeveel keer ek gesien stelsels met sterre backtests en groot "demo leef" kapitaalwinsbelasting, net om te ontdek in lewende handelstoestande by die gebruik van die regte geld hul strategie net lei tot verliese. Dit is tipies vir alle deskundige adviseurs wat vinnige inskrywing, en 'n vinnige uitgang scalping tegnieke gebruik. En op die ou end, al hierdie scalpers en spesifieke mark toestand strategieë lei tot een ding ... Dit is die rede waarom jy nie enige rekeninge op hierdie site wat nie befonds met die werklike geld sal vind. strategie forex Envy se gebruik nie 'n skraping of korttermyn handel tegniek om mense te flous om te dink ons ​​stelsel kan hulle ryk te maak. Ons het ook nie die gebou ons deskundige adviseur vir 'n spesifieke tipe mark. Ons het 'n harde blik op die laaste twaalf jaar van marktoestande vir spesifieke munt pare geneem en ontwikkel 'n strategie wat ons waarborg jou rekening groei! Trouens, ons hier by span Afguns is so seker dat in die eerste 30 dae van die gebruik van Forex Envy jy jou rekening balans te verhoog, bied ons ons kliënte 'n industrie-eerste 110% geld terug waarborg. Ons sit ons geld waar ons mond is ... As jy nie die grootte van jou rekening balans te verhoog met behulp van ons stelsel soos voorgeskryf, sal ons u terugbetaal 110% van jou aankoop prys! Dit is, sal ons jou betaal as Forex Envy n wins produseer nie! Ek weet nie van enige manier kan ons meer vertroue in ons stelsel as om ons eie geld daaragter wys. Hoekom is ons bereid is om hierdie soort van waarborg te bied? Eenvoudig gestel, omdat ons werklik glo in Forex afguns. Maak hierdie produk werklik risikovrye ons 110% waarborg is dit nie nodig om 'n sent van jou hard verdiende geld in gevaar stel. Jy kan ons stelsel te gebruik op 'n demo vir die eerste dertig dae en nog kwalifiseer vir ons 110% waarborg sodat jy weet dat Forex Envy werk. Risiko niks en het ons betaal jy as Afguns is nie winsgewend nie ... Of jy nou 'n nuwe of Veteraan Forex handelaar, jy weet dat "die neiging is jou vriend" Maak nie saak wat jou handel styl is, sal jy jouself in die verkeerde kant van die mark die meeste van die tye. Baie van ons, handelaars, het die harde feit dat die mark beweeg en groot banke is die een in beheer van die Forex mark gevind. Jy hoef nie te sukkel met daardie nie; "Meester Trend" sal al die harde werk te doen en sal jy op die regte kant van die mark sit. Meester Trend stelsel sal jou al die gereedskap wat jy nodig het om suksesvol te wees in die handel Forex, alles in een stelsel gee. Ons bied aan u ons eksklusiewe handel stelsel wat ons gebruik vir ons live ambagte. Ons handel stelsel is die resultaat van jare se Forex Stocks ervaring; en ontwikkel na baie jare van leer en handel Forex, maak en geld te verloor. Ons waarborg dat jy sal die mark te sien in 'n totaal ander manier as jy ons stelsel te installeer in jou MT4 platform. Sien Handel vidoes of foto's. HIER Meester Trend Forex Trading stelsel: Forex Wins System - MT4 Aanwysers en Template Forex Wins System - MT4 Aanwysers en Template 780 pitte wins - laaste twee weke resultate Vandag sal ons jou nog 'n groot handel stelsel te wys, ons toets dit vir twee weke op euro / dollar en Britse pond / dollar pare en argief meer as 750 pitte uit agt ambagte (sewe oorwinnings, een verloor handel). Jy kan dit aflaai forex wins stelsel vir gratis, voor dat ons reëls ens check Ons gebruik eenvoudige handel reëls: Rodrigo sê Forex Wins System lyk regtig baie goed. Kan jy gee my meer inligting oor "hoe om te gebruik" en 'n verduideliking van die strategie, grafiese ens Jammer om jou te pla en dankie. Rodrigo sê Hierdie webwerf beveel 15m TMF en TP = 20 pitte SL = 40 pitte of die volgende arrow. Tom, sal ek apreciated as jy 'n paar inligting wat jy kan vind Gimme. thenk jou. Mathew sê chriss sê in hierdie sjabloon het 'n klein skêr? wat dit gebruik vir? Anand sê hamood sê Ag nee, nie 'n ander ryk vinnige Forex System kry? Nie 'n ander, kan nie anders as, geld terug waarborg, bedrogspul? Eintlik GEEN ... .. Sien ek, Matt Skerp MOENIE actaully bestaan. Ek het eintlik handel professioneel en ek gebruik nie die alledaagse stelsel, en later sal jy My eintlike handel rekening te sien vir 'n hele maand die gebruik van hierdie stelsel. Maar vir nou doen asseblief 'n paar minute om dit uit te check - dit kan jou lewe verander .... Ver onder is 'n afskrif van my handel rekening, my werklike verhandeling rekening vir Januarie waar, as 'n spesiale oefening, geskei ek die ambagte Ek het met behulp van SYSTEM17 uit my ander ambagte en gebruik net hierdie rekening .... 62% wins - wat jy kan doen dit ook Jy moet wil lees Verwante Post hieronder: Betroubare Trading System Pls Ek benodig 'n betroubare handel stelsel Forex vir beginners Gebruik CCI 34 en EMO 34 op 'n daaglikse kaarte. Wanneer CCI is bo nul en prys is bo 34 EMO - koop en hou 'n posisie. Gebruik Paraboliese Kong (stap 0.2 Max 0,02) te plaas en roete stop met Paraboliese Kong kolletjies elke dag. Neem Wins / afrit op die treffer van paraboliese Kong dot. Ook uitgang as prys kruisies 34 EMO of CCI kruisies nul. Weer in te voer met Paraboliese Kong indien beide CCI en EMO permit. Teenoorgestelde vir kort. In die voorbeeld hierbo, kan 'n mens sien dat wanneer die eerste PSAR dot (omkring in groen) verskyn het, was daar 'n duidelike afwyking tussen prys en CCI voor hierdie gebeurtenis, dus, 'n behoefte om al Koop bestellings sluit en maak 'n nuwe Sell orde , ignoreer die feit dat CCI is steeds bo nul en prys verhandel steeds bo 34 EMO. Dit is een betroubare stelsel. Toets, handel, geniet dit! Forex SSG System 2012 Forex SSG System 2012 Forex SSG is 'n maklike meganiese handel stelsel wat help neem die raaiwerk uit die handel die forex mark te gebruik. Dit is 'n handleiding strategie gebaseer op momentum en prys aksie wat 'n stel van persoonlike unieke aanwysers en persoonlike templates sluit outomaties die opstel van jou kaarte. Forex SSG kom as 'n volledige forex stelsel insluitend e-boek oor hoe om handel te dryf Forex, dus selfs as jy nog nooit verhandel voor jy alles wat jy nodig het om te leer om te handel kry! Is nie 'n Forex robot beter, want dit ambagte vir jou? Forex Robots kan ook werk, maar ons wou ons winste te neem in eie hande. Die waarheid is 'n robot kan nooit slimmer as jy wees. Jy is jou eie beste handel instrument. Die kombinasie van ons Forex System en jou menslike brein is 10x sterker as enige robot. Die suksesvolle handelaars gebruik van hierdie instrument vir wins handel vir 'n lang tyd. Die mees winsgewende sagteware in Forex mark het net beskikbaar vir die publiek. Nou is dit jou beurt om geld te maak! Jy hoef nie groot bedrae geld vir die aanvanklike belegging nodig. Dit is absoluut moontlik om 80 of selfs 90 wen ambagte uit 100. Net probeer Forex SSG Stelsel en jy sal begin om geld te maak! SSG System funksies Geskik vir dag handelaars in kort dit is geskik om te werk aan 30M en net hoër tydsraamwerke. Aanbeveel om handel USD kruise. Dit het 3 aanwysers wat saam werk om baie akkuraat toegang en uitgang punte te genereer. Jy kan hierdie aanwysers te pas deur die opstel van waarskuwing insluitend e-pos gewaarsku, ander kleur ens sal wees Ons het gesê dat dit vir forex, maar jy kan dit ook van toepassing vir Toekomsnavorsing, CFD's sal wees. Die Fakey Patroon Supertrend Plus 4 Januarie 2016 Comments Off op Supertrend Plus Supertrend Plus oor die Supertrend Plus aanwyser Die Supertrend Plus aanwyser nie net wys jou die huidige mark neiging, maar ook moontlike toetrede seine binnekant van dié tendens. Strategie Hier sien jy die verskillende beginpunt van die Supertrend Plus aanwyser. Op elke sein jy 'n hangende bestelling te plaas bo die kers en wag vir die mark om voort te gaan. Lees meer & raquo; Renko scalping Strategie 60s Binary Extreme Nemesis Pip Lente stelsel Momods Oop Canal forex stelsel Forex Risikobestuur en posisie sizing Hoe om 'n tendens lyn te trek Die Fakey Patroon Winsgewende forex strategie Elliott Waves handel stelsel $ 8,8879.37 van een Handel. $ 17,761.91 in 18 dae (2 kontrakte) Byna $ 1000 per dag! Bekendstelling van die "Forex Cypher 'Kunsmatige Intelligensie High-Tech Robot. Die kode om finansiële sukses is oopgesny, ontsyfer, en bloot gelê 'N FINALE bloudruk (op maat van perfeksie) vir gewaarborgde opbrengs in die forex mark Uiteindelik die volgende generasie van outomatiese forex robot handel is hier. Geagte Forex vriend, Vergeet alles wat jy tot dusver gehoor het oor EA se en Forex robots. Wat jy oor om te lees van hier af kan jou lewe vir ewig verander. Maak die geluid van die maak van thousa nds terwyl jy slaap klink aantreklik? Hoe gaan dit met die idee van veeg 'n Forex robot wat is bewys dat die markte vir winste soos $ 12,840 met 'n auto pilot handel aanval - of 'n vinnige $ 10,072 deur c lek 'n paar knoppies? Dit wa s 'die droom' vir my wat later het verder het 'n reality - meer op daardie later - maar wat ek wil nou stres is die belangrikheid van die lees van hierdie bladsy baie versigtig en neem aksie dadelik. Na alles. Die Forex Cypher Auto Pilot robot. • Is 100% outomatiese - net sit ons bewys robot, en trek in die kontant volle auto pilot • is ontwerp vir 9 tot 5'ers met min kapitaal en nie een of ander Forex Skatryk insider • in stryd is met die diens van 99% van Forex-handelaars metodes - wat is die rede waarom dit werk so goed Jy gaan getoon word 'n geen BS robot wat geen stoot trek. Voordat ek oorweeg om jou te laat in 'n produk wat deur honderde van kundiges, GO vennote en beginners sowel onderskryf, ek wil jou vra ... Het jy wat dit neem om te infiltreer die Forex triljoen dollar mark en breek vry met duisende in rou kontant elke maand? "Net steel ons bewys EA en laat dit al die werk vir jou doen ..." As jy bereid is om elke woord te lees op hierdie bladsy vind jy presies leer hoe om Hierdie radikale ROBOT run oproer laat in Forex en jou help om meer as jou regmatige deel van die triljoene wat net daar sit in die massiewe Forex heuning neem is pot. Steven hershaw AZ VSA "Ek het 'n forex handelaar vir 'n aantal jare nou. Soms het ek sou wen op die mark, maar dit geld nooit my tekort gedek wanneer ek verlore! Ek nodig konsekwentheid. Na die gebruik van 'FOREX Fortune' het ek besef dat ek 'd is alles verkeerd doen. Nou, ek vind dit moeilik om te verloor ... Ek het net nie weer teruggekyk nie! Trading is beslis nie so tydrowend en riskant soos dit eens was. Hierdie produk was een van die hoofredes ek my 5/9 gedaal! ", Chris M, Manchester, Engeland "Dit het tot een van die mees professionele en in staat stelsels daar buite wees -. Dit is net so maklik om te gebruik" (Steven hershaw AZ VSA) Ons unieke-Cash Trek robot plunderingen Die markte vir Winste Soos $ 12,840 & amp; $ 10,072 uit 'n enkele T rade Wat jy oor om te lees van hier af in jou vooruitsigte vir ewig meer verander. Maak die geluid van die maak van duisende in jou slaap klink aantreklik? Wel, natuurlik is dit nie, dit was 'die droom' vir my wat later 'n werklikheid geword, meer oor dit later, maar wat ek wil nou net beklemtoon is die belangrikheid van die lees van hierdie bladsy baie versigtig en neem mag oor die inligting wat op dit, sal jy vra jouself ... Hoekom het ek nie spring op hierdie trein gouer ?! Voordat ek oorweeg om jou te laat in 'n produk wat deur honderde kundiges onderskryf, GO vennote en beginners sowel Ek wil jou vra ... Het jy wat dit neem om te infiltreer die Forex triljoen dollar mark en breek vry met duisende belastingvrye elke maand? "Ek belowe jou - IT sal nie veel neem ..." As jy bereid is om elke woord te lees op hierdie bladsy is ek sal jou wys presies hoe om Hierdie radikale ROBOT run oproer laat in Forex en jou help om jou deel van die triljoene dollars, pond en Yens net daar sit en wag vir neem jou onttrekking ... Resessie-bewys $ 20,144 Auto Cash. Wees een van die uitgesoekte klompie wat maak skuur baie geld tydens die resessie ... Lyk. Totaal 1284 pitte in 27 dae. $ 12,840 per lot ($ 25,680 2 kontrakte).


No comments:

Post a Comment